Top of Mind


UDSOLGT

Om bogen
Bestsellerforfatter og brandingekspert Peter Horn har skrevet en ny bog om personlig branding, "Top of Mind". Bogen henvender sig til de mennesker, der har brug for at være synlige i det nære miljø - kunder, chefer, kolleger, medarbejdere, familie og venner. Men som ikke har de helt store karriereambitioner.

Top of mind er en vigtig disciplin, når man skal synliggøre sig i form af personlighed og faglige kompetencer - og dermed have indflydelse på den prioritering, man har i omverdenen.

Det gør det lettere både at indfri de karrieremæssige og personlige ambitioner.

 

Anmeldelser
Lektørudtalelse af Carsten Güllich-Nørby, www.bibliotek.dk:


Anvendelsesmuligheder/målgruppe/niveau

Bog om personlig branding, der som håndbog og guide henvender sig til alle, som har lyst til at arbejde med branding som et værktøj til såvel personlig som karrieremæssig udvikling

Beskrivelse
Forfatteren er erfaren ledelsesrådgiver og har skrevet flere bøger, bl.a. som her om branding, fx fra 2004 Personlig branding. I sin nye bog tager han udgangspunkt i et citat af ingen mindre end Cæsar. "I sidste ende er det umuligt ikke at blive, hvad andre anser dig for at være". I sit forord understreger han bl.a., at personlig branding skal ses som indgang til en problemløsning, når det gælder adfærd, og at personlig branding ikke som nogen måske tror handler om at påtage sig en kunstig adfærd for egen vindings skyld. (...)  Og bogen giver konkrete værktøjer til populært sagt at "brænde" igennem hos andre, og med titlen placerer sig netop i andres "Top of mind", dvs. blive en af dem som andre først tænker på i en given anledning. Det kan være på arbejdspladsen eller i privatsfæren

Sammenligning
Mange skriver om branding, men når det gælder fokus på den interessante personlige branding er Peter Horn i "top of my mind". Der findes mange bøger om branding, men på dansk ikke andre med personlig branding som hovedemne

Samlet konklusion
Tilgængelig og velskrevet bog som gør personlig branding forståelig og brugbar for alle.

Download bogens kapitel 2


Copyright©2000-2013 Kontakt: Webmaster